Prohledat tento blog

sobota 10. srpna 2013

Macíkova siesta fiesta

Macíček dnes v sobotu 10.8.2013 se mi jevil býti dobrým modelem
Tak se krásně koukám a tak příště ať mám i tlapky,jó ?A ten balicí papír mi dělá stín,za ouškem.
Jsem skromný kocourek a spokojený a nevejdu se na šplhadlo.


To vedro zmáhá,takhle jsem trávil dny,v tom děsném pařáku a foukal na mně větrák.

Ležím,ale vím o všem,kontepluji,odpočívám.

Přemýšlím

Se zamýšlím

Jsem vědoucí,jsem bytost vědomá

Jsem pozorný

I takhle se umím tvářit.Jsem šelma,co jí v pralese nic neuteče.

Jsem Macík,rozený z Popelnic a Neratovic,lenní pán Žižkova a Vinohrad.Jsem.Jsem Macík,roztomilý a rozverný kocourek.

Pětikilový kocourek.Macík akorát,atlet,sportovec a krasavec.

Jsem spokojený kocourek,dnes byla i konzervička ,tak jsem spokojen,není takové vedro a tak odpočívám,kontepluji,v mých očích se zračí svět všech koček,odpočívám rád,jsem důstojný kocourek,jsou mi dva roky a kousek a narodil jsem se kočičí mamince na ulici,mám setřičku Macinku,ta má krátký ocásek.Maminka taky už má domov,když jsem byl menší,byla zima a krmila mně moc hodná paní,byl velký mráz a nemohla s mně vzít domů,měla už 4 kocoury a já na ní čekal,ve velkých mrazech,seděl jsem na schodech a čekal,až se zase vrátí.Pak mně nacpali do přepravky a odvezli,nejdřív k veterináři,vzali krev,odblešili mně a dostal jsem se do tepla a měl jsem plnou mističku,jak já rád papal vločky s konzervičkou,abych měl sílu přežít venku zimu a mráz.Tak jsem se zase potkal se setřičkou,Macinkou,bydlely jsme spolu v koupelně a teď už dávno bydlíme všude,já své nejoblíbenější místa střídám,ale nejraději se ducánkuji a protahuji a nechám si drbat bříško.Vypadám a jsem veliký kocourek,ale jsem hodný a něžný,představte si,že na mně Pupík pořád startuje a číhá,tak já na něj taky,když mně honí,vesele upaluju,jsem veselý a rozverný kocourek,hraju si s Macinkou a máme plnou mističku a dostáváme i moc dobré konzervičky,sedíme kolem mističek a někteří způsobně baští,jen  z té své.Slyším moc dobře,když se konzervička otevře,to  jsem hned na příjmu a jdu se zajímat do kuchyně,co je nového.Jsem ještě plachý kocourek a tak už to asi zůstane.Vyrostl jsem na ulici a mám vychování,jsem způsobný a skoro nepůsobím žádné lumpárny,ani nečistoty.Jsem úplně nenáročný a nejraději se zajímám o kabely ,pod psacím stolem,v čemž mi je bráněno.A samo,že mám pod palcem tiskárnu,ta tak vrčí,že čekám myš a vyleze papír.Myší,plyšových mám slušnou sbírku a hry provozuji nejraději v noci.Mnohé jsem se naučil,od Pupíka,třeba škrábat na dveře a protahovat se a otírat se o yuku a pořádně jí dávat za uši,jsem šikovný a skromný,nenáročný,trpělivý a moc a moc hodný,rád jsem rozpustilý,tak projevuju radost.Když mi čistí nosík,trpělivě držím,občas mám i šrám,protože nosík mám zvědavý.

A má rozhledna,kde spočinu a vládnu a jsem rád,na světě.Jsem Macík,Macíček.Roztomilý kocourek,to říkám pořád.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste vítáni.