Prohledat tento blog

pátek 6. září 2013

S Mícinkou

  Míca jede načerno.Ne,ne,ne,panička má oupencártu,tunel by the cocaine Bém & company.Mícinka byla na očkokočkování proti rýmě,zadarmo,máme benefity.U pana doktora,nejhodnějšího,nejšikovnějšího a nejhezčího. :-)
 Už mám zase humoru,jak pod šibenicí,ale ne,s Micinkou jsem byla u pana doktora,dostala očkování,za tři neděle přeočkování.Zadarmo,máme hodně benefitů.Kočička pádí na koncert,bude se chovat střídmě.Si slibuje.
Micinka už doma,dostaly konzervičku s lososem a Micinka je ráda,že je doma,to tahání jí zpod kuchyňské linky a cpaní do přepravky mně vyčerpalo,Micinka se vždycky bojí,až se jí potí tlapky.Cestou zpátky jsem se zastavila v prodejně Grunt a Mícinka dostala šunčičku,či něco moc dobrého,vlezl tam v tu chvíli jeden pán,co se mu to nelíbilo a pak se slečnami a ještě s osazenstvem jsme glosovali,že je to úchyl.No,on tak i vypadal.Dost divně,ještě,že kočička boxuje,dnes povlaje domů a bude se cítit bezpečně.Svaly má,jak Herkules.

3 komentáře:

  1. Ta je také krásná, i když na první fotce je pěkně ve střehu. Kolik těch kočiček máš ???

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko 5 kočiček :-).Micinka nerada cestuje,k panu veterináři,trapiči zvířátek.Přesněji mám 4 kočičky a jednoho kocourka.

      Vymazat

Jste vítáni.