Prohledat tento blog

pondělí 9. září 2013

Mezi námi zvířaty ze Dvora


Říkám jí Ňufka,model Macík mi  kamsi vzal dráhu.
No,nemám se s tím mazat a už mohlo být hotovo.Mezi zvířaty,chtěla bych žít mezi zvířaty,upravuji fotky a leze to ze mně,jak z chlupaté deky.Venku je úplně stejně modrá obloha a překrásně.V noci mně volal chlapík,který se možná domnívá,že pohnutí soucitu k těm,co nemají nic v hlavě a jen emocionálně zneužívají ve mně vyvolá aktivitu na záchranu bývalého milence a to jsem sama na sebe koukala,co jsem mu pěkně řekla,že si chlapík má řešit svoje problémy sám,hu,to jsem koukala a pak přemýšlela,když někdo takový jezdí pod vlivem,bez brýlí,co jako mám dělat ?No,předcházely tomu sms,na které jsem neodpovídala a nebudu,tak jsem tak nahlédla,jak jsem nesla odpovědnost,či jsem z toho měla i špatné svědomí,že nějaký lidský hňup neví,co dělá.Ale lezl mi mráz po zádech,to jo,v tu chvíli,když zavolal,tak jsem totiž na to v podstatě myslela,tak to jsem se oklepala.Nechápu,myšlení takových,pokud brečí,tak na špatném hrobě,pokud by měl tu drzost se stále atakovat,tak toho se trochu bojím,že by to mohl být hrobeček i blbečka,už jsem dlouho netrénovala,tak nemám odhad a nestojí mi to za to,zprovodit ze světa takové ubožáky.Jsem vizionářka,vůbec jsem se nespletla,když jsem kdysi pravila,že má v hlavě naexkrementováno,v jednom rozhovoru.A teď to vidím,pokud někdo řeší problémy ježděním nalitej,po městě,navíc si myslí,že jeho problémy přehodí na jiné,no tak to se spletl.Ať je rád,že je rád.A nekříží kočičce trajektorii,mohla by ho inzultovat.Tak si tak rezonuji s tématem manipulace,agrese,násilí,závislostní vztahy a naprosto nesmyslné chování.Vůbec jsem nevěděla,že někteří lidé se přestanou vyvíjet,emočně,že zabrzdí,třeba ve velmi raném věku,včetně obzoru.No,já nemám co říkat,jsem jak malé děcko,to je ovšem v buddhismu stav čisté mysli.Ovšem v buddhismu.A nemá to co dělat,s odmítáním odpovědnosti.Ještě štěstí a vidím svůj posun,že nemám potřebu a nutnost řešit,za druhé,celkem i tu původní potřebu chápu,když vidím,jak někteří jednají.Chlapíkovi vůbec nedochází,že chybu udělal kdysi a já si musím dávat pozor,protože nesnáším emocionální vydírání,co kdo žvaní.Počítám,že to nebyla poslední sms.Opakuje se to.Nechápu,prostě to nemohu pochopit,co dovedou někteří muži za trotloviny,to zas o sobě pochybuji,že bych měla tak silnou milostnou stopu,tam je něco jiného a to je zneužívání,tehdy jsem si vztek odreagovala na zástupném problému a pochopila to nedávno.Může být někdo tak emocionálně vykolejený a předvádět to,takový divadelník,může se tak někdo chovat a naprosto si protiřečit ,může mít někdo v sobě takový bordel?Co po mně ten hňup chce ?V životě by mně nenapadlo ho vyhledávat,jednou to skončilo,šmytec.Prý je to akt agrese,musím se někoho zeptat,takovému chování fakt nerozumím .A na agresi by to odpovídalo,neboť já vlastně,jako odpověď cítím agresi,či obranu.A koukám,k jakým mužským vzorům jsem to inklinovala,když prostě ženská podporuje slabého muže,je to úplně zcestné,kravina,neumím si to sama srozumitelně srovnat v hlavě,ale včerejšek mně docela překvapil.Jak se to skutečně vrací,co člověk dělá,soucítím s ním,ale nehnu ani brvou,dřív jsem vynakládala energie  na podporu těch,co se vlastními silami nemůžou posunout,neb žádné nemají.No,brr.nevím,jak vyventilovat tu potřebu agrese,prostě mám dojem,že má reakce by byla,že bych ho bacila,ale zase jsem tak jasně dala na jevo,že své problémy si má vyřešit sám,že už nebude plýtvat energií a posílat sms.Mým způsobem uvažování to pochopit nemohu.A včera jsem to definovala,chvíli před,než došlo k tomu propojení okamžiku,že to je spíš,než o prožívání emocí,o ukázce charakteru.Jak jsem neviděla manipulaci a nátlak,jak jsem byla včera nátlakem nucena do pozice,hledej jednoho bídáka,kde je,je v bezpečí?Jasně,mají na sebe hoši vazbu,ale ať mně už do toho  netahají.Tolik se mi toho propojilo,už se mi opakovaně stalo,že jsem vytáhla hajzla,který mi následně nohy podrazil,je to otázka charakteru.A ta moje energie,potřebuji ji do sebe a ne jí dávat,do nějakého opičáka,co neví,co se sebou,ve středním věku.Hlavně,že už vidím emocionální nátlak,manipulaci a nelíbí se mi to.Zlatá zvířata,těm rozumím,lidem ,co dělají takovéto scény tedy ne,to vůbec nepotřebuji k životu a nechápu,co tím sledují.
Mezitím mi spadl ntb,což se občas stane a kontroluje to mou trpělivost,text zůstal uložen a Ňufku jsem ořízla,nevím,zda je rozuměno mé sebeironii,jak na sebe nahlížím,často,někdy zpovzdálí,jako teď na ten text,každopádně to je impulz a jde to ven,říkala jsem si teď ,když jsem šla po ulici,zda je toto možné,zda jsou skutečně takoví jedinci,co jsou zmateni,že nevědí co mluví,co dělají a odmítají nést odpovědnost,za sebe,s takovými jsem se rovnala a furt mi to nesedělo a ptala jsem se proč ?Říká se,že jsou změny ve světě,ve vědomí,které se mění,já si připadám někdy zvláštně,když mám racionální uvažování a takto činím,nicméně to cítím,jsme intuitivní,instinktivní a prostě mnoho jevů se jako skládánka dává dohromady.Dívala jsem se na přenos z Jůesej Senátu,to jsou vycpané vykopávky,vypadají,jak mumifikovaní,tak si přeji,aby to dobře dopadlo,přeji si mír Zemi,lásku,posílám ji Sýrii,tak jsem se shodla s dalšími,že o tak je.Paráda.Zjišťuji,že hledám své místo na Zemi a moc dobře vím,moc dobře to cítím.Tak lásku a mír Sýrii.Zemi.




http://floor.senate.gov/MediaPlayer.php?view_id=2&event_id=13

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste vítáni.