Prohledat tento blog

neděle 15. září 2013

Gran Sasso 2011


Domnívám se tedy,že v roce 2011.(Jo,bylo to v roce 2011,už jsem o tom prožitku psala,hned na začátku v červnu 2012,takže zas tak zmatena nejsem )Tam si přeji jet znova,spali jsme na kopci a pozorovali padající Perseidy,byla to taková krása,až se mi i dnes tajil dech.
Pupíčkovi pan doktor ve čtvrtek vytrhl horní stoličky a tak všichni baští rekonvalescenčně konzervičky,od včera jim je míchám s vločkami a není protestu.Snad Pupíka přejde,to od čeho měla do živého rozbolavělé okolí zubů a tonzily,kočičí mandle.To se uvidí do čtrnácti dní.
Macík se nastěhoval do budníku na šplhadle,nevím,zda to nevěští tuhou zimu ?
Sama jsem po servírování kočičkám lososové konzervičky dostala chuť na tuňáka v pixle a jaké zklamání,když po otevření tam byla 2/3 náplně cibule a taková to mohla být dobrota,s avokádem,které se mi podařilo nějak dobře vybrat,takové akorát.Pecka půjde do květináče.
Takový strach jsem zažila,jak mi pan doktor vysvětlil resekci kočičích zoubků,včetně broušení dásně a páčení,tak jsem se vypotácela čekat ven,bylo zima,tak jsem strávila čas ve vedlejším Albertu a hledala uklidnění v pořádné svačině a stejně to nepomáhalo,vrátila jsem se tedy na čas zpět a s hrůzou sinalá jsem se utábořila v čekárně,pan doktor otevřel a v přepravce chrupkala celá Pupka a pan doktor vyprávěl,jak si nachystal vrtačku a pan kolega,doktor Bonk,který přišel na odpoledne mu to vymluvil,že stoličky vytrhne celé,že to dá,tak jsem začala nabírat barvu a obrysy se mi jevily zřetelnější a pak pan doktor pokračoval a ukázal mi pozůstatky zoubků v gáze,asi taky předpokládal,že bych sebou mohla švihnout,po dobré zprávě se pravděpodobnost minimalizovala,takže levou,kde to měla Pupinka bolavější vytrhl celou a pravou,tam se mu utrhla korunka,což je taky jeden z důkazů,že ten zub nebyl úplně v pořádku a kořeny vytahal zvlášť,to mi ukazoval na jednotlivých kouscích.Pupík dostala domů sirůpek na bolest a ani nebyla kontrola třeba,ani atb,Pupíček neměla zánět,zatím to vypadá,že je Pupajda spokojená,pozdě večer se i trošku najedla a v pátek už byla v pořádku,snad se tím vyřeší ten bolestivý problém,kdy se Pupíčkovi dostávala strava někam do záhybu a bolelo jí to.Pan doktor povídal,že Pupík je cíťa.No,aby ne,Panička taky.Kočičky chrupou a já si sesumíruji své povinnosti a co a jak dál.Když je ten vesmír tak krásný a nekonečný,tak překrásný,že to nelze popsat,jen procítit.Ten okamžik.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste vítáni.