Prohledat tento blog

neděle 2. září 2012

Mazlíku


Mazlíku,kocourku,s takovými velkými drápisky,zoubky,co Ti čouhaly,ze šelmího úsměvu,postrachu kocourů,hlídači teritoria,lovče bažantů,starý veteráne a mazáku,můj milý sladký Mazlíčku,milovaný kocourku





spinkej sladce,ať je Ti dobře,v náruči Buddhy Avolokitešvary,největšího slitovníka,ať je
Ti dobře,ať jsi s Micilinkou a Samítkem,Macánkem a Murinkou,Ponožtičkou,Zrzounkem,Mourkem,Meďulkou,Mourkem,Minduškou a Myklískem a Mikeškem,morčátkem Sysíkem a babičinou Ťapkou,mým největším kamarádem z dětství Alánkem,se všemi kočičkami,co prošli naší zahradou a mou péčí a mou peněženkou,myslím na kocourka Mazdu a kočičky od Bártků,co měly mrazem rozpraskané tlapičky a zmrzlé mléko a piškoty a sedávaly na lavici,na zápráží,kde studeně profukovalo a čekaly,na jaro,na smilování a paní Bártkovou,až se na jaře vrátí,tu vem čert,neměla jsem důvod jí chodit na pohřeb,nemám k takovým lidem,hloupým úctu,za jejich neodpovědnost a bezcitnost.Krutost.Neschopnost cítit s druhými.






Mazlíku,můj kamaráde,má lásko,život a smrt patří do koloběhu života,ač se často neumíme vyrovnat s takovými přirozenými jevy,Mazlíku,všechny moje kočičky,milovala jsem Vás celý život a miluji stále,jste v mém srdci a navždy budete.Mazlíku,můj kocourku,spinkej sladce.Ať Tvá duše dlí v náruči věčnosti a ať jsem s Vámi,po své pouti pozemské,to si přeji z celého srdce.Mazlíkova životní pouť byla ukončena 30.srpna 2012,ve čtvrtek euthanasií na veterinární klinice v Praze Řepích,pro diagnozu FIP,z těžkého život ohrožujícího zápalu plic byla diagnostikována tato smrtelná choroba,která už způsobovala jen nevyhnutelné trápení a blízkou smrt,nemožnost dýchat,pro tekutinu na plicích.Mazlík k nám přišel v roce 1998 a bylo mu 14 let.Čest jeho statečné a chrabré povaze,jeho památce.Spinkej sladce,Mazlíčku.Jsi v mém srdci.



1 komentář:

  1. Krasne napsane.. At Vas milovany kocourek odpociva v pokoji!
    Lucka

    OdpovědětVymazat

Jste vítáni.