Prohledat tento blog

úterý 7. ledna 2014

Chvíle nové ...v novém roce.

 Všem přeji krásný nový rok,život naplněný a  klid v duši,štěstí,zdraví,lásku a vše dobré !
 
 Fotky z prosince,chvíle kdy se zastavím a dívám se na svět očima ....svýma,přes objektiv.
 Třídím sebe,projevuje se to tím,že se mi odebrala do věčných lovišť technologie pc a inprovizuji,při svém chaosu zjišťuji,že to jde,jen to chce ještě srovnat.Přidávám fotky,které mi pochválili na fotokurzu,tu první křižovatku,byla to reportáž,já jak nafotím více fotek,mám stres se selekcí ...
 No,jo.To jo.A při čtení a třízení poslouchám Viliama Politikoviče a cítím se,jak v mysteriozním zážitku,synchronicitě vesmíru,připadám si velmi zvláště.Rezonujíc.Se světem,vesmírem.
https://www.youtube.com/watch?v=7_FXkbuR1J8


 Svítání v Bílé Vodě,v Jeseníkách,jak jsem se na fotokurzu zeptala,kterou vybrat,jak je nutná selekce a výběr,vybrali jsme tuto,rozmazanou,dalších deset je podobných.Fotek mám a zážitků.Jen to vytřídím.
 A ještě včera jsme měli úkol,portrét a to oficiální a kreativní,na Kačerově,večer,tedy ve tmě.No,co říct,vyřádili jsme se. A protože prokrastinuji,tak další vložím později :-).
 

 Ááááá takhle fotí kočička,kreativně ,takové bylo zadaní,samozřejmě že nejsme žádná ořezávátka
 a tak jsme dostaly stížené podmínky do vínku,copak se placatit na louce a fotit kytičky,při bzukotu včeliček,čmeláčků a jejich roztomilých čumáčků,pod blankytnou oblohou ....ve ztížených podmínkách se pozná pravý muž,ehm,fotograf,em,co,žena,co ?Ardžuna,bojovník,hubitel nepřátel.Takže ....Ještě,že jsem to nevěděla předem,určitě bych měla stres,takhle jsem neměla čas a hned jsme vyrazily,my ženy,do vestibulu metra,ve ztížených podmínkách,tedy večer,za tmy,je to vidět,přece jen bylo třeba zvýšit ISO,no co učím se za pochodu a jsou to fotky bez úprav.Úkol byl portrét,oficiální a kreativní,oficiální jsem měla krásný,žel rozmazaný a tak co,tak ho sem taky mrsknu,bylo řečeno,že má krásné světlo,což je pravda,jen neumím vypočítat,za jakých podmínek dodržet čas,nenavýšit ISO,kvůli šumu a těch lidí,co se hrnuly z metra,proto je důležité překonávat ztížené podmínky...
Takže oficiální portrét Jany,jaké jsou to náhody,já chodila kreslit do Štítného,jako dítě,Jana tam chodí teď v důchodu,synchronicita vesmíru se tomu říká,maluje a fotí,tak jsme se navzájem fotily ....máme domácí úkol,zrovna si nepa ..á,ano vzpomínám si jaký.Potrtét u okna.A mně se nejlépe zdála Janička,jak kapitánka vesmírné lodi,jak třeba ve Startreku,fantazie je pokrm duše a máme si dopřávat.Kreativita je cesta,k řešení.A příště jdeme fotit,na Kampu,sraz máme u Lennonovy zdi,eh,vlastně pod Mosteckou věží,to to trvalo,než jsme se domluvili.....Z kurzu vždycky vlaju a přejela jsem zastávku.La dolce vita.
 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste vítáni.