Prohledat tento blog

sobota 1. června 2013

Atmosféra

Včera jsem si připadala,v tom dešti,jak když se naplňuje 100 roků samoty,napsané Marguézem,na Míráku břinkala dechovka,tak mi to evokovalo Mexiko,tam až zapustila své kořeny,pak déšť,ten shon,před kostelem,lidé kolem,vyšlo sluníčko a pod mraky ozařovalo celou Prahu.
  




Také jsem si musela všimnout,že mám špinavý objektiv a nejde mi to vyčistit,tak nevím,na jaké  straně je chyba.Zřejmě nakráčím do čistírny fotoaparátů.

Až do večera ozařovaly podsvícené mraky Prahu a já jela taxíkem,protože jsem spěchala a s panem taxíkářem se naladila na lyrickou notu,co vidíme a on povídal,že je přece krásné,že spoustu lidí se dívá dolů a nezvyhnou hlavu,tak nevidí tu krásu nad náma,když jsem mu říkala,že fotím vinohradské věžičky.Včerejší podvečer byl malebný,vykouklo sluníčko a zapadající slunce podkreslilo oblaka.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste vítáni.