Prohledat tento blog

čtvrtek 7. června 2012


                                              


Kočičí postřehy 
 7/6/2012


..tak a konečně kočička sklízí plody z Muaythai a to, že sedí 3 pracovnice u přepážky informace na Městském soudu Praha a odkazují na informační portál Justice cz. považuje za 2 x mrhání peněz, plat pobírají úřednice a zřízení portálu také něco stálo, není divu, že je pseudobída...Když jsem viděla tu lenost, mám radost, že jsem dnes zaměstnala a vyvětrala 4 policisty a dosáhla vydání mé bedničky na jablka, z auta pána, kterému to poručil předseda družstva vlastníků našeho domu a nechtěl ustoupit a vydat mou bedýnku, pravda, že neměla být před mým bytem, ale mám radost,na mně si mindráky nikdo léčit nebude :-).S.Freud vše vztahoval k libidu a frustrace k velikosti penisu, musí to být peklo, dnes si prostě p.Frustrovaný naběhl. A kdyby jsem  neměla internet, tak si nezaložím ani S.R.O., protože si nepřečtu návod na Justici.cz a nestáhnu formuláře?? Co když si chce založit S.R.O.,ten,kdo to neovládá,aha,ten si koupí S.R.O. od nějakého ruského podvodného zprostředkovatele,aha,tak takhle se vyhazují peníze oknem z kapsy daň.poplatníků. A k výjezdu 4 policistů přiznávám,že jsem řekla, pokud nepřijedou použiji brachiální násilí !!!! Svět je krásný :-)).







Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste vítáni.