Prohledat tento blog

čtvrtek 30. října 2014

Vzácnost

Kruštík modrofialový,Epipactis purpurata

Je tahle kytička z rakouského lesa,kousek za hranicemi,z letního výletu na pyramidu.Vzácnost je třeba opatrovat a hýčkat,vzácnost,to co je ryzí,co pravdivé a skutečné.Vzácnost je i vědění.Vzácnost je i humor,když není do smíchu.
Minulý můj příspěvek,takový,jaký je,nebyl dle představ toho,koho jsem tam odkazem zmiňovala,holt business je business,tam se nehodí zmiňovat,to co jsem napsala,dle mého vtipně,na to,jak to je syrové,tak vtipně.A jaké mám z toho noční můry,jak se mi skládá život,při pohledu,snad si pamatuji vše,od spojení spermie s vajíčkem,od stvoření světa.Prý máme genetickou paměť,paráda,to je dobře,vždyť ji mají zvířata,takové husy,co letí,pře Himaláje a vědí kudy,lososi,co se vrací na místo zrodu se vytřít.
A tak si říkám,je dobře,když je vzácnost viděna,všimla jsem si té malé kytičky u cesty,je to domnívám se Kruštík modrofialový,Epipactis purpurata,snad,nejsem takový machr na orchidee,když doma rozeznávám hybridy rodu Phaleonopsis ...Našla jsem si to v knížce a hledám,zda tomu tak vskutku je.Tak,stmívá se,podzim je tu,tmy a za chvíli dušičky.Je to kruštík,nebo jak se tak kytička jmenuje ?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste vítáni.