Prohledat tento blog

sobota 2. února 2013

Macík a jak se učí stolování a etiketě :-)

Dobré ráno,děje se něco zajímavého ?
Samozřejmě,pořád se něco děje.
Á,jsem zvědavý,mohla by to být kapsička.
Jsem roztomilý kocourek a dostanu taky kousek.
Jsem nejroztomilejší kocourek.
Roztomilý kocourek uvažuje,jak dostat kapsičku.
Nezdržuj a vylez,posero,už se mohlo servírovat,hrdino.
Počkej tlusťochu,já tě převezu.
Trénuj vostrý starty,musím tě zas pořádně prohnat,ať máš kondičku,kdo tu má přes pět kilo a cpe se juniorem ?

Jdu na to.
Je to ono,to mám rád.

Hm,nechám se prosit.
Hele,víte co ?

To snad není ani možný.....
Příbor by nebyl,pro slušně vychovaného kocourka ?

Tak,to to trvalo....to je lenoch.
Děkuji,pochutnal jsem si.


Mám čistý chrup i fousky a jsem stále v dobré náladě.Jsem rozverný a veselý kocourek,co rád odpočívá.Včera jsem měl návštěvu.Přivezli mi psací stůl.Díky. 
Tak zas příště,co budu dělat ?odpočívat v boudičce,pak asistovat,bude oběd,umyji si tlapky,ve fontánce,pozlobím navztekaného Pupíka a protáhnu si zádíčka,nechám se podrbat na bříšku a dám několik ducánku.Pořád se něco děje.Mňau všem.

1 komentář:

Jste vítáni.