Prohledat tento blog

sobota 1. června 2013

Macíkovo odpoledne a reklamní úvahy



Dnešní Macíkovo odpoledne se koukám neliší,od předchozích,když jsem viděla,jak kočičí útulek nabízí na prodej kočičí pelíšky této firmy,musela jsem reagovat a napsat oslavnou ódu na tuto kukaň,Macík se v ní nejraději povaluje,často celý den,utíká do ní,když někdo přijde,cítí se v ní v bezpečí,Macinka se schovává na škrabadle v budníčku.Je to zvláštní,ve chvíli,kdy kamarádka přivezla Macíka,tak jsem jí podezřívala,že je domácí,Macík,co přijel,rovnou od popelnic byl velmi mazlivý a krotký,dokonce mně první večer,když jsem ho zavřela z důvodů odblešovací karantény do koupelny,tak mně objímal předníma packama nohy,abych snad neodešla.Macinka,ač byla u kamarádčiny babičky měsíc předtím,tak ta byla ještě bázlivější,že se bála dojít na záchůdek a tak nakonec skončili v koupelně oba,aby si zvykli a bylo to dobré rozhodnutí,postupně se osmělili a začali se producírovat po okolí,přestěhovala jsem ještě jeden záchůdek do pokoje,abych předešla kolapsům,no a co říct,mám nové madrace,ty staré byly měkčí,hm,no a na madracích vodotěsný chránič,no už je vyzkoušený,jak jsem přijela z hor,tak Macinka,potvora,snad že byla zmatena,či znepokojena,tak koukám,že tak vedle mně divně sedí a už...už ...už bylo pozdě,tak jsem spokojeně zjistila,že chránič opravdu funguje,hned se pralo,no a chtěla bych to zaklepat,zatím to byl jediný renonc.Ta Macinka,když ona je takový malý truhlík,má půl ocásku,když přišla,ještě se jí hojil,rána byla čistá a tak,že se jí ocásek hojil dobře,bylo třeba jen hlídat,aby si nestrhla stroupek,bylo vidět,jak se tkáně dlouho a  postupně hojí do hloubky,zůstal jí trošku olysalý koneček,jak asi měla strhlou kůži,vypadá ten konec ocásku,jak krysí.Zvláštní,že skutečně zůstali plašší,vůči okolí a ač mně se vůbec nebojí,k jným mají velmi odměřený vztah.Někdy mám dojem,že mé kočičky,co mi prošly životem kopírují mně,období mého života,zpětně to tak vidím.Říkám si,že bych teď potřebovala povahu Pupíčka,donedávna nejmladší kočičky,která teď ovšem přítomnost Macíka těžce nese,Macinku přijala,ale Macíka pronásleduje a peskuje,dokonce mám dojem,že se doslova směje,když je Macík mírně kárán,číhá na něj a hned mu jednu bez váhání vytne,Macík si z toho nic nedělá a má velmi veselou a přátelskou povahu.Tak vidím,že můj reklamní spot se týká povahy kočiček a vlastně chválím i vynikající madracový chránič,lze prát na 90 stupňů,tedy vyvářet.Vše z Makra,včetně madrací.Macík a Macinka jsou z Neratovic,Macíkovi říkám,že je Macík,rozený z Popelnic a Neratovic,nyní lenní pán Žižkova a Vinohrad.
O tom,jak mně málem uťala kus prstu puma,taky zdánlivě socializovaná,ani nemluvě,jak jsem pozorovala na vlastní kůži,jak se do hloubky hojí tkáně a jak dlouho to trvá,to abych vychválila i silikonový ochranný obal,protože ten mi prst vytvaroval,do původní ladné podoby a jizva není ani vidět,konec prstu  mírně necítím a s pumou Kájou už nemám chuť kamarádit.

 
 
Tak vypadá kočičí reklamní spot ....Kukaň je to nejlepší,co jsem kdy kočičkám pořídila,bez ní bych vůbec nemohla socializovat poslední přírůstky Macíka a Macinku,Macík si tak zvykl,že po příchodu z loňských mrazů trávil čas na zemi,kde ho ovíval chlad a nyní,kdy se z kocouřího dorostence stal rozvážný kocourek,vážící přes 5 kilo,uvážlivě se celý den povalující v kukani,na skříni,kterou celou svou velikostí vyplňuje,podotýkám,že máme tu větší velikost,na střední pejsky ,tak tam má tak 25 stupňů a je velice spokojen,přes den si odpočine,aby mohl v noci vesele řádit a vyzývat spáče,ke hrám a drbání bříška.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste vítáni.