Prohledat tento blog

pátek 17. listopadu 2023

Pro paměť národa. Mezinárodní den studenstva 17. tého listopadu

 Já bych ještě zdůraznila vrchol otrlosti, kterak prezident gumička, souznící se sobě intelektem rovnými

😂😂😂, duchem chudými opěvován jde vzdát neúctu obětem Německé zvůle a zvrácenosti a přitom vyjednává ( popostrkuje k mimosoudnímu vyjednávání, hovoří o tom předchozí prezident Zeman, ať si každý dohledá ) o to, aby Lichnštejnům byl vrácen majetek na Moravě, tomu se těmi posloupnými kroky, které činí Kolář říká vlasti zrada, nebo si gumička patrně není vědom, který stát reprezentuje ? Jen si vybavím Jindřišku, která vedla Gabčíkovo kolo a byla popravena a mnozí další také a jejich statečné geny vymřeli, proto, aby tu vstával a padal, ten, co slabikuje Batmana ?? Kam jsme to došli ? Lichnštejni kolaborovali a žádné újmy se jim v protektorátu nedostalo, statečnost neosvědčili a k majetkům přišli konfiskací po Bílé Hoře a tohle je taková etická hrůza, která dementovi gumičkovi nedojde, protože nemá shůry dáno a rozlišovací schopnosti má omezené a krutý je to, že se najdou takoví, kteří jsou na tom stejně, jako on !!! Tak, celý den to ve mně zraje, otevřu si chianti, myslím, že jsem ze své sbírky kuriozit a anomálii přidala k tématu to vystihující. Já bych teda nechtěla, aby mi pietu přišli složit pokrytci a zaprodanci, to považuju za vrchol neúcty. Takové memento 😥.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste vítáni.